sâmbătă, 23 iulie 2011

Jeansii nostri, purtatii nostri

Eu sunt un maniac al blugilor, recunosc cu mana pe suflet. Sunt in stare sa port aceeasi pereche de jeansi o saptamana, atata vreme cat imi place cum se asaza pe mine. Preferatii mei sunt jeansii Guess, am o pereche luata acum 2 ani si arata impecabil si azi. Si de purtat i-am purtat, nu gluma! :)
Iata ce am gasit zilele acestea, rasfoin blogurile care-mi plac, pe Soacra. Un concurs cu premii in bani la care, evident, m-am bagat si eu. Te invit si pe tine sa participi. Ce trebuie sa faci? Completeaza un chestionar simplu si scurt. Il gasesti aici. Si stii care e partea frumoasa? Poti castiga 100 Ron, chiar tu. Asta daca sortii si astrel se aliaza pentru ca TU sa fii alesul. Check it out! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu