luni, 11 iulie 2011

Pustilor li se pregateste ceva

Cum cei mici sunt din ce in ce mai de capul lor, intr-o lume in care parintii sunt prea ancorati in goana dupa bani si dupa cariera, aparitia unei reviste pentru pusti si pentru parinti deopotriva nu poate fi altfel decat binevenita.
Stiu foarte bine, dureros de bine, poate, ca primii ani de viata sunt esentiali in cladirea unui om. De multe ori, dupa ce am inteles cum stau lucrurile, le-am reprosat alor mei ca nu s-au ocupat altfel de mine. Ca nu mi-au insuflat increderea in mine, ca n-au avut intotdeauna rabdare sa-mi raspunda la "de ce-urile" pe care le puneam cu o frecventa infricosatoare. 
Asta pentru ca da, copiii sunt curiosi, prin insasi nattura lor.Cat despre parinti, ei sunt datori cu raspunsuri. Cu rabdare si cu atitudine. 
Aici intervin cei de la Meki.ro. Va dau toate tips-urile de care va puteti agata atunci cand pustiul va pune intrebarile de rigoare. Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu